Wednesday, September 06, 2006

Lithuanian are Gentlemen II

Eina žmogelis gatve.
Priėjo bomželis ir prašo 20 ct. Tas žmogelis ir sako:
-Žinai, aš tau duosiu 10 eurų... Bet tu nueisi ir nusipirksi alaus...
-Ką jūs, pone, jau seniai negėriau alaus.
-Tai nusipirksi moterį.
-Ką jūs, jau seniai nesimylėjau...
-Tai nusipirk bilietą į krepšinį/futbolą.
-Ne...jau nebežinau kaip jis žaidžiamas...
-Žinai ką, einam pas mane. Mano žmona paruoš vakarienę: lašiša,
baltas vynas ir t.t.
-Oi ne, pone, aš toks nešvarus...
-Ne, ne, aš noriu žmonai parodyti, kaip atrodo vyras, kuris negeria
alaus, neperka moterų ir neina į sporto varžybas…

4 comments:

special lady said...

paskutiniu metu kazkas pasineres i ganetinai juoda humora...

Aras said...

gay-netinai??? :D

special lady said...

Arai,
jokiu zodziu su saknimi "gay" mano adresu!
aciu :)

Aras said...

Lady, tie kurie vengia kalbas apie gejus dazniaus yra patys gayiausi...:o

This is my counter: